Увійти у B2B портал
Зв'яжіться з нами:
+38(044) 520-53-33
Назад

Умови сервісного обслуговування

10 Травня, 2017

Для приймання виробів у ремонт необхідно заповнити заявку, в якій слід вказати:

1. Назва організації.
2. Дата придбання.
3. Несправність.
4. Чинний пароль або здійснити скидання на стандартний.

Для прискорення ремонту просимо максимально докладно описати несправність.
Заявки без опису несправності у роботу не приймаються.

Терміни ремонту:
Гарантійний випадок – до 14 днів.
Чи не гарантійний випадок - від 3х тижнів.

При виявленні стороннього втручання у роботу пристрою, випадок класифікується як гарантійний.
 
Завантажити бланк заявки (посилання на бланк)

Вам може сподобатись
9 Лютого, 2023
Клієнт-серверне ПЗ для ваших систем.
Читати
2 Червня, 2023
Кероване рішення Hikvision Time & Attendance Managed Solution для легкого керування відвідуваністю за допомогою основних функцій контролю доступу.
Читати