Увійти у B2B портал
Зв'яжіться з нами:
+38(044) 520-53-33

Відв’язування пристроїв Hikvision від облікового запису Hik-Connect

22 Cічня, 2024
Якщо Ви читаєте цю статтю, скоріш за все, Ви зіштовхнулися з ситуацією, що пристрій який Ви хочете додати на Ваш або клієнтський акаунт Hik-Connect вже додано до іншого акаунта, доступу до якого у Вас немає. Тому пропустимо етап з порадою зайти на акаунт власника та видалити пристрій безпосередньо звідти. Припустимо, що у Вас такої можливості немає, оскільки це перше, що потрібно виконати за можливості.
Основний нюанс, починаючи з 2023 року і далі у 2024, що виробник заборонив відв’язку певних пристроїв штатними засобами через виявлену вразливість. Грубо кажучи, «старі» пристрої приблизно до 2020 року випуску можуть вже і не відв’язатися користувачем, власне, тоді останнім способом їх відв’язати це відправити до нас в Сервіс.
Але, щоб переконатися, що це необхідно давайте розглянемо, що у Ваших силах зробити самотужки.
Перш за все, перевірте, що пристрій, який Ви хочете відв’язати «прописаний» на хмарі ХК. Це можна легко зробити, наприклад, через веб-інтерфейс пристрою (див. рисунок нижче) або через локальне меню реєстратора, екрана домофона і т.д.

Спосіб 1 — відв’язка через застосунок Hik-Connect.


Перевіряєте наявність оновлень застосунку, якщо вони є, оновлюєтесь до актуальної версії. Підключаєтесь смартфоном до Wi-Fi мережі, у якій знаходиться пристрій Hikvision. Тобто на момент відв’язки ваш телефон та пристрій Hikvision, який Ви хочете відв’язати перебувають в одній локальній мережі.
Після цього скануєте QR-code на наліпці пристрою, або додаєте пристрій за серійним номером у застосунок. Отримуєте наступне повідомлення:
Обираєте нижній пункт, який дає змогу виконати відвязку пристрою.
Якщо ввели невірну капчу, то Вам викидає наступний надпис. 

В такому разі оновіть капчу та спробуйте ще раз. 

Якщо все уведено коректно, то заповнюєте необхідні дані, якщо пристрій від’єднано, Вас про це проінформую випливаюче вікно, де так і буде зазначено, що відв’язка пройшла успішно. Якщо ні, то побачите картину нижче.

Переходимо до способу 2 — відв’язка за допомогою SADP

Перш за все виконана умова, що ПК та пристрій Hikvision перебувають в одній локальній мережі.
Після запуску програми перевіряємо наступні налаштування. Регіон — Other.

Виділяємо пристрій, який хочемо відв'язати та слідуємо інструкціям, як на рисунку нижче.

Якщо відв'язку виконано успішно, то відповідний надпис повідомить Вас про це, якщо ні, бачимо наступну картину.

Якщо Ваш пристрій реєстратор, то маємо спосіб 3 — відв’язка через GUI.

З локального меню реєстратора, тобто при підключеному до нього мишки та монітору переходимо в налаштування, як на рисунку нижче, та знаходимо кнопку «Розв’язати». Паралельно дивимося на статуси 1, 2.

Вводимо пароль адміністратора і виконуємо відв’язку.

Якщо ці дії не призвели до успіхів, і Вам вибило помилку, чи просто нічого не відбулося то переходимо до слідуючого етапу.

Наступний крок — Вам потрібно надіслати нам скріншот з інформацією про систему, як нижче. Це потрібно для того, щоб ми підібрали актуальну прошивку для Вашого пристрою. Іноді, саме оновлення прошивки допомагає виконати відв’язку обладнання від акаунту. Нагадуємо! Після перепрошивання необхідно скинути пристрій у інактивний стан (до заводських налаштувань).

Також, бажано надсилати і фото наліпки з коробки пристрою, або з самого пристрою для того щоб уникнути плутанини з прошивками, оскільки у веб-інтерфейсі часом зазначається неповна модель пристрою (без модифікацій у дужках після символів моделі). Приклад нижче

*Примітка — Вам НЕ потрібно замальовувати серійні номери. Ми маємо їх бачити!
Далі, все те саме, перевіряємо що служба ХК увімкнена і її статус «Онлайн», як це було зазначено вище, і проходимо по всім способам вказаним у цій статті з самого початку. Пам’ятаємо – телефон та ПК при спробі виконати відв’язку мають бути в одній локальній мережі з пристроєм, що Ви хочете відв’язати!
Якщо ці дії не привели Вас до очікуваного результату, тоді остаточне рішення — відправляти пристрій нашим спеціалістам у Сервіс для фізичної відв’язки.
З повагою, команда технічного відділу Інфотех!

 

 
Не знайшли відповідей?
Ви можете звʼязатись з нашими спеціалістами технічної підтримки
Графік роботи:
ПН-ПТ 8:00 - 17:00