Увійти у B2B портал
Зв'яжіться з нами:
+38(044) 520-53-33

Налаштування Еmail-сповіщень на пристроях Hikvision за допомогою поштового сервісу Gmail

5 Грудня, 2023

Зауваження! Виходячи з постійних змін дизайну сервісів Google дана стаття є актуальною на момент її публікації.

Налаштування Google-акаунту та пошти з боку відправника.

Дана пошта буде використовуватися, як така, що вказана на пристрої Hikvision, як відправник. Тобто, саме ці користувацькі дані вказуються тут:

Отже авторизуємося та потрапляємо на свій Google-акаунт
Після того переходимо на вкладку “Безпека”
Перевіряємо налаштування двоетапної аутентифікації. Вона має бути включена. Це робиться по-перше, з міркувань безпеки, по-друге, підпункти даного налаштування дозволять увімкнути “паролі застосунків”
Підтверджуємо вхід до детальних налаштувань - вводимо пароль від гугл-акаунту

У кінці сторінки знаходимо “паролі застосунків” та клікаємо по ньому, щоб перейти до розширених налаштувань

Вводимо назву застосунку, щоб швидко орієнтуватися про який пристрій Hikvision саме йде мова. Назва може бути будь-якою зручною Вам, це не впливає на роботу процесу.

Після створення отримуємо код-пароль для застосунку. Цей пароль на знадобиться пізніше. Його можна скопіювати у буфер обміну, чи наприклад у блокнот, щоб він був під рукою для зручності, за потреби.


Налаштування на пристрої Hikvision (камера, реєстратор…)

Налаштування часу на пристрої. 

Ми радимо за можливості використовувати NTP-синхронізацію. Всі налаштування наведені на скріншоті нижче. Зверніть увагу, що за потреби можна увімкнути DST, як у нас.


Адреса сервера: 3.ua.pool.ntp.org

Порт NTP: 123

Інтервал: за бажанням (у нас - 1 хвилина)

 

В конфігурації камери переходимо в пункт налаштування “Email”, як вказано на рисунку нижче. Заповнюємо необхідні поля


SMTP-сервер: smtp.gmail.com

SMTP-порт: 557

Вмикаємо  SSL / TLS та Аутентифікацію.

У розділі “Додане зображення” обираємо інтервал знімку у секундах.

У розділі “Аутентифікація” вказуємо пароль застосунку отриманий раніше.

В таблиці отримувача вписуємо необхідні електронні адреси отримувачів для розсилки.

Кнопкою “Тест” перевіряємо роботу функції поштових сповіщень - на пошту отримувача прийде тестовий електронний лист. 

 

Переходимо до налаштування сповіщень за подіями.

 Розглянемо на прикладі події “Виявлення розфокусування”. Покрокове налаштування показано на скріншоті нижче.

Перевірка на пошті отримувача

Корисні рішення на основі функції поштових сповіщень. 

Налаштування сповіщень по втраті відео-сигналу.

На реєстраторах доступна така подія як “Втрата відео”. Дана подія означає, що реєстратор буде сповіщувати користувача про те, що на якомусь каналі відсутній зв’язок з камерою (камера відвалилася). Це дозволить більш оперативно реагувати на несправності кінцевого обладнання.


Також не забувайте перевіряти та виставляти графік спрацювання функції

Нагадуємо, що пошта працює незалежно від хмарного підключення до Hik-Connect, а отже Ви зможете отримувати сповіщення на пошту про спрацювання за конкретною подією навіть якщо ваш пристрій Hikvision не доданий за серійним номером до до Hik-Connect, або доданий лише за статичною IP адресою.

Резервування листів з пошти Gmail

 За необхідності можна налаштувати додаткове пересилання листів на Gmail для зручності та дублювання в цілях збереження інформації. На пошті вказаній для пересилання потрібно буде підтвердити власне пересилання перейшовши за посилання у листі, що надійде з основної Gmail пошти.

 
Успіхів! Команда технічної підтримки Інфотех
 
 
 
Не знайшли відповідей?
Ви можете звʼязатись з нашими спеціалістами технічної підтримки
Графік роботи:
ПН-ПТ 8:00 - 17:00